Peste 2 milioane de români s-au uitat la meciul de deschidere de la Euro 2024, Germania – Scoția, 5 – 1. Pro TV a înregistrat vârf de audiență pe 14 iunie 2024. Minutul de aur a fost 22:16. Datele se regăsesc mai jos.
Postul Pro TV a înregistrat audiențe ridicate în ziua când a avut loc meciul de deschidere de la Euro 2024. Peste două milioane de români au privit meciul dintre Germania – Scoția, scor final 5 – 1. De altfel, postul din Pache Protopopescu a înregistrat o audiență de peste 2.1 milioane de români la minutul 22:16.
La nivel național, stația TV s-a impus cu o cotă de piață de peste 30 de procente. În acest sens, unul din trei români au care aveau televizoarele deschise se aflau pe partida dintre Germania și Scoția. Postul TV a înregistrat o audiență de trei ori mai mare decât Antena 1, unde a fost difuzat serialul „Camera 609” și filmul „Mica Italie”.
Pe cel de-al treilea loc s-a aflat postul Kanal D. Telespectatorii au urmărit serialul turcesc „Vinovați de iubire” (difuzarea a început din 9 mai 2024), apoi au privit reluarea știrilor de la orele 23:30.
La nivel urban, s-a înregistrat o audiență de peste un milion de telespectatori. Iată audiențele posturilor de televiziune aflate pe primele cinci locuri, la nivel național, urban și comercial, pe intervalul primului meci de la Euro 2024, conform Paginademedia.ro.
Sursă foto: captură video FRF TV